søndag 28. oktober 2012

Oppdatering på Luke og livet

Såra gror, Luke har fått mer energi og verden smiler til oss igjen! Det er bra!! På tirsdag skal vi ta ny CT-scanning og da krysser vi fingre og tær for at kreften ikke har spredd seg. Luke har tilpassa seg godt en noe kjeveløs tilværelse. Litt andre lyder når han drikker og spiser, og plutselig kan kjeften bli litt skjeiv, ellers er det samme gamle Luke. Nå tenker jeg; hvorfor bekymra jeg meg i det hele tatt - alt har jo gått så bra!! Så min lærdom av dette skal være at det er ingen grunn til bekymring, ting ordner seg alltid til slutt!

Jeg kjenner på meg at den kommende uka kommer til å bli veldig bra!! Nå skal vi begynne med trening, bygge litt muskler få litt kondis og nyte naturen! Bilder fra trening og turer vil komme :-)

Hilsen Elisabeth som skal se mer positivt på livet fremover

Ingen kommentarer: