mandag 29. oktober 2012

Ny parfyme

I dag har jeg ufrivillig prøvd ut en ny parfyme! Hør nå her:

Det er jo slik at når man skal fylle bensin og man ser på pumpa at tallene begynner å gå så forventer man jo å få litt bensin ned på tanken.. Men det skjedde ikke, selv om tallene rulla avgårde! Og jeg måtte sjekke, kommer det virkelig ikke bensin?

Og det gjorde ikke det - ikke før jeg pekte pistolen mot ansiktet, da selvfølgelig kom det rikelig!

Jeg lo av meg sjøl på tur hjem mens jeg kjente at det begynte å svi i panna...

1 kommentar:

Berit sa...

He-he... Hva?? Elisabeth som rosablogger- er det mulig?? Jepp, det tenkte jeg da jeg så overskrifta! Når jeg leste resten, så jeg jo at neida; her er alt ved det gode gamle ;o)
En dag skal jeg skrive om mitt siste stunt; jeg satte fyr på noe helt anna enn veden da jeg skulle fyre opp... Vent å sjå!