onsdag 11. november 2009

Vrooom vrooom

Vet dere hva?? I dag har jeg kjørt trailer!!! YEAH! Det var kjempe gøy. Men kanskje jeg skal utdype litt.. Det hele startet på bursdagen min da jeg fikk besøk av Magnus. Som ekstrajobb kjører han trailer inne i Oslo, og jeg er jo litt interessert i bil og sånn da.. Så det endte med at han inviterte meg med på jobb! Så i dag var det opp kl 4.30 for å rekke avreise halv 6. Vi måtte hente containere, fylle de opp, så levere de igjen. På slutten av dagen fikk jeg også prøve og jeg følte meg virkelig som "King of the road". Rettere sagt var det mer "King of the parkeringsplass", men det er smådetaljer. Dessverre har jeg ikke bilder av den store happingen - men det var gøy assa! Jeg vil mer! Vrooooom vroooooooom.

2 kommentarer:

Berit sa...

Elisabeth, da! Det heter LESSE og LOSSE! Dette må da være førsteklassepensum- fram med læreboka: det er tid for repetisjon!

Elisabeth sa...

Sorry Berit - ikke meningen å skuffe deg i lastebilfaget! Sjerpings fremover nå ;)