lørdag 14. november 2009

Kun én uke igjen

Neste lørdag skal Lano og jeg på utstilling i Lillehammer. Jeg klarer ikke å tenke positivt for jeg syns utstillinger er såå kjedelige - og kanskje ikke helt moralske(!?). Jeg er nok ekstra negativ siden jeg er litt nervøs.. Det blir jo spennende å se hvordan det går. Og det blir artig å se alle de andre hundene. Men det mest positive er at vi får dra til Lillehammer og jeg håper at været holder seg slik at man kan ta sesonges første snørekjøringstur :).

1 kommentar:

Berit sa...

Lykke til! Husk bare på at de ikke bedømmer sjarm! Husker da vi var på utstilling med Enja, utrulig mange ukjente som syntes ho var kjempesøt og veldig fin, men da ho skulle bedømmes, vart det bare 2. premie og blå(?) sløyfe.(Ankepunktet var: "for lavt ansatt hale"-Hørt slik tull!!) Vart fryktelig fornærma, du kan kanskje tenke deg?? Eneste trøsta var at dommern i hvertfall ville skåra NULL på sjarm, og vi fikk med oss deltagerpremie som vart trekt på startnummer: oransje lue med innlagt KNIRK! Vi krysser fingre, og gleder oss til å høre resultatet!