søndag 7. desember 2008

Utfordring

Jeg har blitt utfordret av Ingerid! Jeg skal fortelle syv ting som andre (kanskje)ikke vet om meg. Here we go..
1. Mine store hobbier som barn var å lese faktabøker -spesielt om verdensrommet & dinosaurer.
2. Favoritt dinosauren min er en nebbdinosaur kalt Parasaulophus.
3. Jeg har en drøm om å være første kvinne på mars i 2016.
4. Jeg har prøvd å redde alle mulige dyr som har vært skadet (dvs: tatt med hjem) som f.eks. katter, en måse, en stålorm, div fugler og en ørret (Slasken).
5. Har spilt i korps (klarinett og saksofon).
6. Jeg har hatt kort hår (ALDRI MER!!)
7. Æ e nordlænning æ..., og ælska nordlandspils

De som leser dette får tenke på 7 ting som de tror de fleste ikke vet om dem. Og gjerne publisert dette på en blogg eller lignende. Ta dette som en utfordring folkens.

Ingen kommentarer: