onsdag 17. desember 2008

Dyrlegebesøk

Lano var hos dyrlegen i går. Han er en smule forskjølet. Så vi fikk antibiotika. Men skulle vente litt med å bruke det for å se om han ble bedre. Det beste er jo hvis vi slipper å bruke det. Den største utfordringen er at de må være i ro. De vil jo gjerne leke, springe og ha det morro hele tiden.Heldigvis går det jo over. Veide Lano hos legen òg. 15 kg! Han vokser og gror =)

Åh, jeg har eksamen i morgen. og jeg MÅ klage litt nå. Siden jeg ikke er noe husmoremne og ikke så glad i og lage middag (spesielt i disse eksamenstider) så spiste vi på skolen i går (de har egen "restaurant" som selger varm kromat). Så jeg spiste, og merket at noe kjøttet var lunkent, men tenkte egentlig ikke noe over det. Men det fikk jeg svi for. Så i natt har jeg flydd att og fram på do, og i dag har det blitt dårlig med mat, og jeg føler meg sliten og lei. Men jeg får vel bare henge i og lese det jeg klarer. Blir karakteren for dårlig er det jo bare å ta det opp igjen neste år.. Ikke sant?? =) Wish me luck..

2 kommentarer:

Berit sa...

Uffda.. nå blir jeg nervøs for at det vart for lang tur i for mange kuldegrader likevel. Ønsker god bedring for den minste, og lykke til for den størst! Det går BRA!!

Berit sa...

Har prøvd å legge inn kommentar på den andre bloggen to ganger uten at det har gått gjennom, har jeg plutselig begynt å gjøre noe feil, eller er jeg bare helt fjern? Dette er en test for å sjå om det funker her! GOD HELG!