tirsdag 26. mars 2013

Påske = ski

Man skulle nesten tru at man blir lei av å stå på ski, men det har ikke skjedd enda. -og det er så deilig at det er skiføre på Hurum nå (absolut ingen selvfølge denna tia av året)! Massevis av løyper, nesten uten folk, for eksempel stod jeg to mil i dag og møtte to stykker til fots med en vorstheh. I tillegg kan man få øye på fjorden innimellom grantræra - og det gir en spesiell opplevelse.

 Turen i dag gikk til Stikkvann, og som du ser er det mange veier dit!
 Stikkvannshytta rett frem :-)
Ellers er Lukern frisk og rask etter litt magevondt i helga. Jeg merker at jeg uroer meg litt ekstra, er det tarmkreft? I tillegg er jeg litt nervøs når vi står på ski, kjeven går jo litt alle veier, spesielt i nedoverbakker. Det ser no ut som det går bra.

1 kommentar:

Berit sa...

Akkurat så herlig som påsken kan være! Er nok mere folk i løypene her, så vi bedriver mest villmarksgåing uten for de oppkjørte spora. Fint det også når det er skaraføre overalt ;o)
Trur ikke du treng å bekymre deg for mye for Luke, det ser jo i grunn ut som han har det som plogen i egget! (Men jeg skjønner absolutt at det ikke er lett å skru av den bryter' n...)
Kos dere resten av påsken!