fredag 4. januar 2013

Pics as promised

Her er noen bilder fra landskapet på Hurum. Typisk østnorsk natur, både fra skauen og fra fjorden. Noen naturfotograf blir jeg aldri, men uansett den følelsen jeg har når jeg er i naturen har jeg kanskje klart å fange i enkelte av bildene? Anyways, lyset som er om vinteren er jo fantastisk! Og med unntak fra andre redigerer ikke jeg bildene i stor grad, kanskje litt beskjæring men aldri noe annet.








                                                            

1 kommentar:

Berit sa...

Hei Søta- og godt nyttår!
Jeg tenker akkurat det samme som deg når det gjelder fotografering; blir nok aldri noen legende, men jeg trur ikke vi skal legge lista så høyt for oss sjøl. Jeg synes det er morsomt med bilder, og av og til blir jeg riktig så fornøyd med ett av dem ;o) Det blir som regel ikke noe å imponere andre med, men når jeg har med kamera "ser" jeg med andre øyne, legger merke til flere ting. Også hjelper de meg å huske hvor vi har vært, hva vi gjorde- og ikke minst NÅR var det det ene eller andre skjedde??!
Spesielt om høsten syns jeg der er greit å bruke kamera som logg, i stedet for å måtte fylle ut skjema for hver dag (obligatorisk på reinsjakt, bl.a.)
Også gjør det seg med litt bilder på bloggen, da! Syns forresten bildene dine er fine, jeg! Fortsett å knipse!
God helg :)