mandag 26. august 2013

Mye om ingenting

Som regel har jeg tenkt ut hva jeg skal skrive om før jeg velge å skrive et blogginnlegg. Jeg har mange tanker i hodet, litt kaotisk og slitsomt til tider, men kanskje er det da derfor godt å skrive litt om mye.

1) Det er mange ting som skjer nå, travelt på jobb; men det er gøy. I morra skal vi til Iungsdalen, jeg skal prøvefiske og nyte å være på fjellet sammen med Luke. Endelig er det vår tur :-)

2) Selv om jeg egentlig gleder meg mest til å dra til Lilleborg igjen - hvor jeg og Luke kan gjøre akkurat som vi vil. For tiden driver jeg å ser etter sofa, helst skinnsofa! Er så mye lettere å vaske med skitne hunder flyanes ut og inn! Jeg fant en PERFEKT 3+2 seters + stol på Koppang, men der var jeg litt for sein gitt!

3) Jeg fant akkurat ei hjortelusflue kravlende rundt i øret - dette er forferdelige skapninger - mye værre enn flåtten synes jeg!! Hardfør satan og nå er det høysesong... Godt jeg skal til fjellet! Apropo flått så har jeg ikke funni så mange på Lukern som jeg pleier..

Sånn, det var det jeg hadde på hjertet for i kveld! Det mangler bare kveldens bilde:
Her skal soffaen stå! :-)

Ingen kommentarer: