lørdag 15. desember 2012

Ski med dobbelt betydning

Åh, det er så deilig med masse snø!! Jeg bor jo ikke så langt fra Årungen som er et ganske stort vann med gode muligheter for både ski og skøyter. Herlig!!

Og ikke nok med det; dyrlegen har nesten friskmeldt Luke - det ser ut som dette kan gå rette veien! Nå er Luke i Vang og koser seg med Lano. Han har vært der en uke nå, og jeg merker at jeg savner han. Heldigvis veit jeg at jeg kommer til å mange år med han fremover! Rart hvor knytta man kan bli til dyr og jeg har virkelig fått kjent på en del ting denne høsten. Jeg har iallefall lært at Luke er ikke bare en hund. Luke er Luke og Luke er mitt ansvar, og jeg ønsker å gjøre det jeg kan for at han skal ha det bra.Når Luke ikke er her er det Basse som får være med litt på tur.. Sjøl om jeg tror nok han liker best å gå på tur med sin eier..

Som tittelen antyder så betyr ski flere ting for oss som bor i Follo. Ski Storsenter er den andre.. Etter skituren i dag dro jeg og mine to bestevenniner Kate og Tasha dit for å gjøre unna siste julehandelrest. Men som det er når vi møtes; vi satt oss på en restaurant, prata før vi dro på XXL for å kjøpe friluftsjulegaver. Kate og Tasha - dere er fantastiske!! (sjøl om det resulterer i at jeg må enda en tur til storsenteret for få julegaver blei kjøpt..).
Ha en god førjulstid alle sammen - og stress ned med en skitur! Det anbefales! Bare spør Kate - hun er den nye skidronninga!



Ingen kommentarer: