søndag 26. september 2010

Shit, shit, shit

I går skjedde det som absolutt ikke skal skje. La meg ta det fra starten:

Jeg sa ha det til min gode venninne Natasha, på Outlet one, etter å ha prøvd uttalige ballkjoler som kostet en tredel av opprinnelig pris. Ingen var særlig fine og jeg var egentlig ikke i så godt humør for jeg blir rett og slett ikke i godt humør av prøve klær. Men så tenkte jeg at jeg skulle være flink å fylle bensin på bilen isteden for å stresse med det i morra når jeg skulle til Hurum. I den forrige setningen er det en feil- for jeg kjørte puggen, en dieselbil, ikke Space Wagon, eller skropeln eller nissan .. Så der står jeg da, med den grønne pumpa i hånda og fyller på bensin på puggen. Shit, shit, shit sier jeg relativt høyt når det går opp for meg hva jeg har gjort! Den følelsen, at man bare burde synke i jorda, er absolutt tilstede. Og det er jo det værste, bensin på dieselmotor - jeg er jo så inderlig klar over det! Shit!! Jeg får bilen unna pumpa, ringer pappa som prøver å roe meg ned med å si at jeg er ikke den første som har gjort det der og langt fra det siste. Så tok jeg hundene og gikk hjem.

2 kommentarer:

Berit sa...

He-he... bra det er fler enn meg som handler på autopilot. Likte spesielt godt siste setningen, viser tross alt at lite problem har enkel løsning! Dessuten er det sjelden man gjør sånne ting TO ganger, så nå er du ferdig med denne tabba. Godt for alt som er unnagjort! Ha ei knirkefri uke.

Jaynie sa...

Ta det helt med ro Eli.. Dette er rett og slett sånt man kan gjøre etter å ha byttet ut bensinbilen sin med en diesel motor.. Hørt om mange som har gjort det, og det skjer bare i et sekunds distre-het.. No worrys Eli, its okay!!!