mandag 27. september 2010

Dette er en vise

Alle har hørt den visen sant, om den uheldige mannen?

"Dette er en vise om den stakkars mann, han var så uheldig som det kan gå an. Syns du denne visa kanskje er litt trist, kan du trøste deg med at alt går bra til sist" (fritt etter minne).

Jeg har hatt det sånn sist uke. Å fylle bensin på puggen var egentlig bare toppen av isfjellet. Mandagen gikk smertefritt, men tirsdagen innebar endel smerte da jeg var på joggetur (i mørket) og vrikka foten noe så innmari og Lars måtte komme å bære meg hjem (det var litt gøy da :). Også tydeligvis hadde jeg spist no dårlig på tirsdag så rundt lunsjtider på onsdag blei jeg spysjuk og Lars måtte kjøre meg hjem (kunne jo ikke kjøre med vrikka høyrefot). Torsdag tråkka/sparka en unge i svømmehallen ankelen min, ikke med vilje selvfølgelig! Fredag gikk smertefritt og lørdag var det jo derre med drivstoffet.. I dag har jeg prata med verkstedet, og de skulle fikse det - det bare koster! Uansett har jeg lært mye den uka her - (f.eks. ikke jogg i mørket), så får vi håpe akkurat som med den uheldige mannen at alt går bra til slutt :)

1 kommentar:

Berit sa...

som sagt tidligere: godt for alt som er unnagjort! God helg;)