torsdag 4. februar 2010

Finner ikke...

Er det en ting som virkelig irriterer meg om meg sjøl er det at jeg kan være flink til å rote bort ting. Som nå! Jeg har mange flotte bilder (syns jeg sjøl) på kameraet jeg fikk av Lars til jul, men jeg finner ikke kabelen som overfører bilder til data'n. Det er en haug av bilder fra Evenstad; når jeg var på sledetur, av hundene, av gode venner, natur - you name it! Sist jeg overførte bilder skulle jeg legge kabelen på et lurt sted slik at den ikke blir borte. Jeg husker hvor stolt jeg var, for nå skulle jeg endelig ikke rote bort ting og jeg skulle hvertfall ha kontroll på hvor kabelen lå. Jaja, får bare lete videre - en dag må den vel komme fram :)

Men jeg er vel ikke alene om denne "lidelsen" her regner jeg med?

5 kommentarer:

Kari Anne sa...

Har vært borti den å legge ting på et lurt sted sånn at man skal være 100% sikker på å finne igjen tingen etterpå. Det er bare det at de smarte stedene man legger ting, er alltid et sted man glemmer, hvertfall er det sånn for meg. Så hver gang jeg tenker tanken "det må jeg legge på et smart sted" så ikke legg det der :p min erfaring med meg selv :p

Elisabeth sa...

Hehe - godt å høre at det ikke er kun meg ;) Skal følge rådet ditt om å slutte å legge ting på lure steder ;)

Kari Anne sa...

Sikkert ikke så dumt :p mye lettere å finne igjen i ettertid hvertfall, for meg tok det 1,5år å finne igjen en ting jeg hadde lagt på et lurt sted :p

Berit sa...

Tji-hi.. Jeg har en gang lansert en foretningsidé som går ut på at et team kan tilkalles for profesjonell, rask, systematisk -og effektiv leting etter ting som har blitt borte. Kanskje som en abonnements ordning? Det må i sakens anledning tilføyes at responsen var betydlig større fra de som trengte hjelp til å lete, enn det var fra folk som mente seg kompetente til å bidra med selve gjennomføringa av jobben.. Lurer kanskje på om vi har for MANGE ting??

Guro sa...

Jeg tror jeg akkurat har skapt ny rekord i å finne igjen ting! Bilnøkkelen som for sikkert 1,5 år siden ble lagt på et lurt sted ble i dag funnet igjen inne i motoren. Slå den du!