torsdag 11. februar 2010

Besøk av Silje og Frick

Jeg finner jo fortsatt IKKE kamerakabelen slik at jeg stjal et bilde fra bloggen til Silje fra dagen i dag (så at hu hadde stjælt et bilde av meg så da går det opp i opp ;).

Silje (aka Sil-Jay) er forresten ei venninne av meg som jeg gikk på videregående med. Hun var også den eneste fra Slemmestad som gadd å komme ut til Tofte for å besøke oss der.. hehe :p

Vi kosa oss fælt - varma opp med en skitur ned mot Hølen også opp igjen. Jeg prøvde å kjøre inn Frick sammen med Luke, og det gikk egentlig veldig bra. Hadde et ganske bra fall, og nå klarer jeg såvidt å røre på meg pga ryggen, men ellers er alt bra ;). Etter turen fylte vi pulken med ved, pølser, ryggsekk, liggeunderlag - klar for bålbrenning. Frick ble med, mens Luke og Lano ble igjen inne. Ville bli kjent med Frick som er en utrolig pen hund med godt lynne. Takk Silje for en fin dag - håper vi kan gjøre det igjen!!

Flere bilder finnes på bloggen på Silje som man finner til venstre i blogglisten min. Enjoy!

4 kommentarer:

Anonym sa...

En aussie?? Nyyyyyydelig!!

Guro sa...

Leif Arvid syntes kommentaren min var teit, så måtte anonymisere den litt ;)

Ang ryggen, vil du ha telefonnummeret til Follo kiropraktorsenter?? ;) Kan anbefales!

Berit sa...

Hmm- håper ryggen er på plass at? Rygger er nok heller ikke av de kroppsdelene som funker best i fatle.. god bedring og god helg :)

Elisabeth sa...

Ryggen er bra :) Nå er det halsen :S Kjedelig! Men snart er jeg frisk igjen :)