mandag 16. mai 2011

Master = levert!

Endelig har også jeg fått levert masteren. Det var deilig, men faktisk også litt vemodig. For nå hadde jo mastern blitt så fin.. Men noen ganger er det nok, og på fredag den 13. mai leverte jeg masteren til de som skulle ha den. Jeg var veldig redd for å levere noe jeg ikke var stolt av, men jeg har en god følelse og trur det vil gå bra når jeg skal forsvare den. Også er det så gøy å kunne bidra til fiskeforskningen!

Som belønning dro Lars og jeg til Ski Storsenter, for jeg hadde så lyst på noe nytt til å ha på meg på ringfesten. Jeg kjøpte meg en kjempefin kjole, selv om jeg fikk litt dårlig samvittighet etterpå. For det er jo alltid noe hundene trenger, som pengene burde ha blitt brukt til. Heldigvis var ikke kjolen så dyr, også var den jo så fin. Men jeg har fortsatt litt dårlig samvittighet...

Men hundene har det bra! Har ikke blitt så mye hardtrening med pawtrekkern siden det har vært så varmt. Men vi har gått turer der Lano har bært kløv også har vi jogga. Luke har begynt å like å stå i bånd i hagen og som regel tar det ikke lange tia før han sovner.

1 kommentar:

Berit sa...

Gratulerer! Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for å ha kjøpt deg ny kjole til ringfesten: tipper alle tre L-ene unner deg den og er kjempestolte av deg ;)