tirsdag 29. september 2009

OH MY GOD!


Skitne, slitne og illeluktene sko..

Høsten første joggetur var i går og plutselig slo det meg: Oh my god, I am in really bad shape! Så derfor er målet for høsten å komme i mye bedre form. Derfor vil sykling, gåing og jogging være prioritert fremover - med hundene selvsagt. Men først skal jeg kjøpe meg nye joggesko (kanskje det kan være en tidlig bursdagsgave Mamma og Pappa, hint hint :-) Håper forståelsen er til stedet etter å ha sett dette bildet som ble tatt i går. Skoene har jeg hatt siden første året på videregående (kanskje 9 år siden) og de er godt brukt! I tillegg kommer litt-av-hvert bilder fra sommeren. NB: Mobilbilder.


Tips til deg Berit og andre som har vært på reinsjakt.


Lano som holder apportpinnen. Begge hundene har blitt flinke til å apportere :)


Utsikten jeg hadde når jeg satte og dro garn i Jotunheimen på Øvre Heimdalsvatn 1090 m.o.h.

Ingen kommentarer: