søndag 26. juli 2009

Badeferie i Vang

Det er fint å være i Vang! Rett og slett. Her er det fjell, skau, og ikke minst vann! Lars ville gjerne eksprimentere med undervannsfotografi; og da er Luke og Lano passende prøvekaniner. Noen av fotografiene er tatt under mottoet: Ingen tvang alle må, men de fleste er tatt på helt frivillig basis. Jeg har også testet ut badeforholdene, jeg elsker å bade og tankene mine vender tilbake til SommerTofte og de uttalige badeturene vi hadde før. Temperaturen var dog noe kaldere i Vangsmjøsa enn på Tofte, men jeg kunne ikke være dårligere enn hundene så det bar uti. Her er resultatet av Lars' prøvetakning og jeg kan nok tenke meg at flere bilder er på hans blogg også (og de er kjempe fine ;).


"Lukter vannet godt mon tro?"



Artig å få springe i dammen

"Vannet er litt skummelt syns jeg.."
Luke under vann
Luke prøver å komme seg opp bryggekanten, og Lano er ikke noe til hjelp!

2 kommentarer:

Berit sa...

Åååhh! Supre bilder av supre hunder ;) Og på bildene ser en jo ikke at badevatnet kanskje er litt i overkant friskt...

Elisabeth sa...

Vannet var ikke SÅ ille faktisk! og hundene har vel pels.. litt hvertfall.. :P