søndag 8. februar 2009

Syk pike

Endelig har det kommet snø her på Ås :) Trur det har kommet omkring 50-60 cm i helgen. Alt som har med bil og veier å gjøre har bare vært helt kaos. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor folk ikke tar hensyn til været her på Sørøstlandet! Det er vel ikke alt man kan forstå seg på.

Det er ingen hemmelighet at jeg er glad i vinter og snø. Derfor er jeg noe irritert på meg selv, for nå ligger jeg her med tett hals og nese, mens snøen ligger klar for lek og skiturer. Jaja - man får håpe snøen ligger en stund fremover.

For å svare på Berit Betjent's kommentar om studier - så får jeg faktisk tid til de også. Men det blir nok mer studietid ettersom semesteret tar til, da oppgaver skal skrives og artikler leses gjennom.

Ha en fin søndag folkens - husk å nyt snøværet mens det enda er her ;)

1 kommentar:

Berit sa...

Uffda... Har du prøvd med te og honning? Det er heller ikke gæli med litt frisk luft- bare pass på så du ikke blir våt og kald på bena!God bedring:)