torsdag 5. februar 2009

På jakt etter gode opplevelser

En god opplevelse med hund kan være så mangt. For meg er det en god opplevelse å komme hjem fra langtur der hundene logrer med halen, og nesten ikke kan vente med å legge seg foran peisen og slappe av. Da har vi gjerne hatt flere gode opplevelser på turen som har blitt til minner eller bilder på kameraet. Mange av mine gode opplevelser kommer på trykk i denne bloggen. Min siste opplevelse er fra Vang i Valdres. Det var kaldt, snøen glitret, solen steikte og det var rypespor. Halene til Luke og Lano gikk i hundre mens de fulgte sporene i løssnøen. På tur ned igjen reiste Luke ei rype, og det var Lano's første møte med en levende rype. Dagen etter denne turen, dro vi opp til Filefjell som ligger i samme kommune. Litt fler folk (bærgensere), men uttalige turmuligheter. Jeg er ikke så innmari glad i folk på tur, siden de kan ødelegge min opplevelse, dermed dro jeg opp i fjellet bak skitrekket. Og det var utrolig fint! Her er noen bilder, slik at dere kan få et innblikk i min opplevelse på fjellet. Jeg har også en anelse at det kan komme flere bilder fra de samme turene tatt av Lars..

Ingen kommentarer: