søndag 31. januar 2010

Vår andre utstilling

Dagen vår på utstilling:

Stakkars Luke måtte vente i bilen og passe på alt utstyret vårt. 


Noe nervøs gange før vi gikk inn i ringen..

Her var vi i ringen sammen med noen av de andre som stilte i unghundklassen.

 

Jeg har det artig, mens Lano ser ut som han kvæles.. Han trakk litt i båndet her, så det ser nok værre ut enn det virkelig er. Han har det bra nå hvertfall!

Se så nydelig pointer a gitt :)

Likte ikke at han "slemme" dommeren så på tennene hans og i tillegg blåste i nesen. Hvorfor han gjorde det? Ja det spurte jeg også om. Svaret var at det skulle han tåle - og det gjorde han.

Her vant vi 1. premie, og beste i unghundklassen av hannene. 1UK og 1UKK heter det visst på fagspråket. Fornøyd med resultatet: JA! 

Tanker om utstillinga: Dette var en bedre utstilling enn den i Lillehammer nettopp fordi det kun var fuglehunder og det var en mindre utstilling med mindre mas og kjas. Også slapp vi å se på alle setterne (det er ofte de eierne som er mest stressa og legger mest i det her - og derfor gjør de en del rart syns jeg). Kanskje blir det rein pointerutstilling neste gang..?


6 kommentarer:

Kari Anne sa...

Gikk jo kjempe bra detta :) blir det flere utstillinger fremmover el?

Elisabeth sa...

Fikk plutselig litt håp nå ;)

Gratulerer med Embla da - glad på dine vegne!

Guro sa...

Kjempe bra :) Flinke er dere! Ser du skriver "neste gang" nederst, så da regner jeg med det blir flere ganger da ;)

Berit sa...

Så kult! Gratulerer! Han forrige med "saksebittet" var nok bare en surpomp...

Silje og Frick sa...

Grattis elay! Morro da! Vi skal på int. utstilling i Bø den 20. Det blir første gang jeg stiller han i JK. Til nå har det bare blitt valpeshow! Hvor holder du til hen for tiden? Vært koselig om jeg kunne kommet å besøkt deg og bikkjene en helg?

Elisabeth sa...

JA! Kom hit Silje! Vi bor litt sør for Ås, på Vestby. Hadde vært kjempetrivelig om du hadde tatt deg en tur :) Kunne vi ha stått på ski!