fredag 8. januar 2010

Nytt år, ny lay-out.

Jeg ville ha litt forandring i lay-outen, derfor fikk jeg tak i en bakgrunn og ny mal. Må ha den litt for å se om jeg trives med det, før jeg eventuelt bestemmer meg for å ha det sånn. 

For de som kjenner meg, vet at moren min gikk bort lillejulaften. Det har vært tungt og jeg trur jula aldri vil bli den samme igjen. Skole, jobb og blogging, samt mye annet, har blitt nedprioritert til fordel for familien. Fra mandag av har jeg tenkt å komme tilbake til verden, dvs Vestby og starte "livet" igjen.

Hundene har det fint i kulden med soving foran ovnen. Potene blir noe påvirka av kulden ved at de er litt tørre, men ellers er alt fint.   

2 kommentarer:

Berit sa...

Nytt år- nye muligheter: en stabel med blanke ark som du kan gjøre hva som helst med! Alle muligheter ligger åpne foran deg.

Elisabeth sa...

Gode ord du har der Berit!

Hvis noen vet hvordan jeg skal minske mellomrommene mellom innleggene (høres jo ut som en kjempe enkel ting å gjøre) er det bare å si ifra.