torsdag 5. mars 2009

Mobilbilder

Selv om Lars som regel er fotomann, tar jeg litt bilder sånn innimellom med mitt vesle mobilkamera. Derfor er bildene av varierende kvalitet. De første bildene er fra en tur nede på jordet ved der jeg bor. Nysnø og ikke- preparerte løyper er best, for da er det ingen andre ute. Også er det jo litt eventyrstemning her på Ås og. Sigurd har prøvd å få Atlas til å trekke, og nå har han endelig begynt å trekke ganske bra. Også så sterk som han er! Drar meg opp bratte bakker uten noe problem. Det hjelper jo selvfølgelig med Luke som kanin foran da.


Ulvebæsj fra Rendalen!

På tur hjem fra Rendalen.. Det var noen harde dager det der.

Bildet her er tatt i dag, på vår daglige luftetur. Lano så en skjære i treet, og da måtte Luke og sjekke hva som skjedde.

1 kommentar:

Berit sa...

heisann!Ser ut som du har gort samme erfaring som jeg: det er slitsomt å være menneske- supert å være hund! I mitt neste liv går jeg for å være hund- hos meg sjøl! Mener bestemt det må bli bra;) GOD HELG!!