torsdag 13. november 2008

Lano, settefisk og Østerdalen

Ingerid dro opp til Bodø hun. Møtte foreldrene mine og alle greier. Tok med Lano ned igjen. Det var fint. Møtet med Luke gikk bra, og nå leker de sammmen akkurat som om de alltid har vært sammen. Luke er i tillegg utrolig tålmodig -det må sies. Eneste Luke har sagt i fra om var når Lano prøvde å ta maten hans. Ute på tur går det bra. De trekker godt begge to så jeg er glad jeg har magebelte.

Nå er jeg snart ferdig med fiskeoppgaven i settefisk. Trur oppgaven blir brukbar, men vi får jo selvfølgelig ikke vite karakteren før eksamen. Noe jeg personlig syns er litt kjipt, men men, overlever vel det :)

Lars og jeg reiser opp i dalen senere i dag. Og det GLEDER jeg meg til. Se skogen og Glomma, kjente og kjære, og Berit Betjent ;)

Ingen kommentarer: