tirsdag 11. november 2008

Lano kommer!!

Ingerid, må være verdens gærneste jente som gjør dette for meg, skal hente Lano i Bodø og fly sammen med han ned hit. I morgen! Helt sykt. Jeg er veldig spent.

På torsdag reiser vi alle opp til Evenstad. Lano må jo få en innføring i Hedmarksskogene først som sist. Og det skal bli SÅ bra å se igjen alle sammen :) Og Kari Anne og jeg har vært å kjøpt tilbehør (kjole til KA) så nå blir vi jammen meg fine til Høsttakefesten.

Men nå må jeg gjøre ferdig semesteroppgaven i fisk (slik at det blir Hedmarkstur på meg)

2 kommentarer:

Berit sa...

Heisann! Nå går det fort i svinga, skjønner jeg! Har fri i helga- og hvis du skal til Evenstad...Da er det slik at jeg er LITT begeistra for hunder og sånt, så jeg håper vi kan treffes :0)Lykke til, Elisabeth!

Elisabeth sa...

Jeg som hadde tenkt å overraske deg med besøk og greier.. hehe. Det er jo viktig at Lano møter slektingene sine ;) Ringer deg