lørdag 29. november 2008

Bare åtte dager til første eksamen..

Ja nå er det i gang igjen. Eksamenslesing. Først er det eksamen i Kulturminner, så fisk og tilslutt ferskvannsøkologi. Det er litt mer behagelig å lese til juleeksamene for da kan man kose seg med en haug av mandariner, drikke masse te (for å holde varmen på hendene, men har også et kubbelys på pulten som handoppvarmer), drikke julebrus og spise pepperkaker. Jeg har ikke kjøpt pepperkaker enda -tenkte jeg skulle vente til 1. desember i allefall. Åh, jeg må huske å kjøpe julekalender og! Det negative er at man blir så forbaska trøtt, men takker den som fant opp kofein og sukker :)

Hundene har det bare bra. I dag regner det, så best å holde seg inne. Lano er faktisk litt tøffere i regnvær enn Luke. Eller Lano skal ikke såå fort inn i hus som Luke. I går var Kari Anne og jeg og gikk tur hos Ingerid. Det var artig å se ALLE hundene løpe sammen. Orkan & Storm, Luke & Lano og Embla (som akkurat er ferdig med løpetid, (eller om det er hovne analkjertler). Uansett så trigger det gutta). Det ble ikke tatt noen bilder fra turen -men jeg kan fortelle at alle koste seg. Orkan & Lano ble bestekompiser. Ingerid lagde blåbærmuffinser som vi fikk når vi kom att. De var gode! Nei nå er det nok prat -må tilbake til kulturminner i skog. Ha en fin helg folkens. Og husk og kos dere ekstra nå før julestresset og eksamenstid setter inn for fullt.

2 kommentarer:

Berit sa...

Regn??? Vet du? Her har det snødd i absolutt hele dag! Hittil har det blitt mellom 15 og 20 cm-og Yr sier at det skal fortsette til i mårra! Du vet hva det betyr? SKIFØRE!!! Lykke til med lesing og eksamen:)

Elisabeth sa...

Håper det holder seg til neste helg for da skal jeg ta med skiene mine :) Kommer oppover da for å ha eksamen. *Savner Evenstad/Stai*