mandag 19. juli 2010

Jotunheimen

Lars, jeg og hundene (begge fikk være med :) møtte Thomas på Eidsbugarden. Her var det tjukt med folk og kanskje ikke den plassen jeg ville ha valgt først, men forstår folk som går fra hytte til hytte. Det er jo så enkelt, men det er jo ikke hytter - det er jo motell! Man får kjøpt rømmegrøt og ørret, halvlitre og kaffe pluss alt anna til en stiv pris. Hvorfor ikke fiske selv? Hvorfor ikke bære med seg en pils og nyte den med stoltheten over at den har jeg bært helt hit selv? Uansett folk, Jotunheimen er jo et flott område, med høye fjell, ur og grønne dalsider. Dessverre ble det ingen overnattingstur på oss, men vi fikk en tur innover Mjølkedalen og jeg fikk prate litt skit med Thomas igjen.


Utsikt fra lunsjplassen vår.


Optimisten Thomas på tur!

Vi har også vært å skutt. Der fant jeg ut at venstre øye mitt er dominant og jeg startet å skyte links. Åh jaggu, jeg traff på første forsøk! Det gikk fra å treffe 1 av 5 med høyre til å treffe 4 av 5 leirduer med venstre! Det var veldig bra å finne ut hvorfor jeg bare har skytt dårligere og dårligere for hver gang. Plutselig har det blitt gøy å skyte igjen, og nå har vi vært to ganger og jeg har blitt vant til å skyte med venstre.


Utrygt å være leirdue fremover nå!


Må ha sjørøverlapp når jeg skyter på høyresia for å treffe!


Det smell godt! :P

1 kommentar:

Berit sa...

Velkommen til den eksklusive "Jeg- skyter-links-uten-å-være-kjevhendt-klubben"! Fortsatt god sommer :)