onsdag 2. juni 2010

Ny layout igjen!

Det er tid for forandring - både i livet og på bloggen. Jeg går tilbake til en enklere lay-out men med flere elementer som musikk, film og bøker som jeg har lest. Kom gjerne med innspill. Spotify (musikk på nett) er et godt hjelpemiddel for de som vil høre på musikk, men for min del er det vanskelig å komme på nye sanger og band. For de som er i samme situasjon kan kanskje noen av sangene jeg legger ut her være av interesse for dere. Det vil være en blanding av nytt og gammelt fra alle sjangre. Filmer jeg har sett trenger ikke å være bra filmer for å legges ut her, men skulle noen trenge tips på om den omtalte filmen er god kan jeg komme med min mening. Det samme gjelder for bøker.

Men slapp av - hund og opplevelser skal fortsatt være hovedtema her i bloggen.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Familien min har alltid gitt meg innputt når det gjelder film, bøker og musikk. I hovedsak så var det Mamma som leste bøker, mange!, Pappa hører på musikk og Per ser film. Jeg er litt av alt, men min interesse er nok størst innenfor film og litteratur. Men ofte litteratur som biografier eller med utgangspunkt i historie hendelser. Mamma leste kun krim, noe jeg aldri har lest til hennes fortvilelse. Poirot ser jeg heller på TV brukte jeg å svare til hu!

Å få dette ned i bloggen er viktig for meg - men jeg hadde ikke tenkt på det før jeg så litteraturlisten til Berit. Så tusen takk igjen for inspirasjon :)

Berit sa...

Bestandig morsomt med noe nytt! Når det gjelder litteratur, er det utrolig mange bra bokblogger som kan brukes til inspirasjon. Som regel kjøper jeg bare paperbacks- blir boka paperback er det sannsynligvis god underholdning! Hører lydbøker når jeg "pendler" fra sætra til Stai- da er det veldig tilfeldig hva jeg tar- det blir det de har ledig på biblioteket. Nå ser jeg bare fram til å få mer fritid, bl.a til å lese de bøkene som står lagra i hyller, kasser og skuffer, bøker jeg en gang hadde et håp om å lese... Jeg holder fortsatt på med årets påskekrim, sovner som regel før jeg får lest ei side!