onsdag 22. april 2009

Lek og morro!

På tur langs en av Norges mest næringsrike bekk tok vi disse bildene! Noen av de har til og med jeg tatt også!

Viktig å slappe av litt ;)

Plutselig "klikka" Lano på steinen i elven. Synd det er ikke er lyd med i bildet!

Lars prøver å få de til å gå over tømmerstokken!

Dette har jeg tatt :D


Lek i hagen x2

Lano i noe skjeiv stand. Han tok noen skikkelige fine stand òg, men da ble fotografen (meg denne gangen) lamslått av pointerskjønnhet og glemte å trykke på knappen!

1 kommentar:

Berit sa...

Helt utrulige hoppebilder! Her hos oss blir det som regel feil på minst en av tre faktorer: fotografen, kameraet eller objektene.. Mine "action-bilder" blir sjelden noe å vise fram, det kan være artig med hundehaler, men når det er det eneste som blir med på bildet- og tillegg blir litt uskarpt..? Får kose meg "live" med egne hunder, og med bildene av Lano og Luke! Det er en grei løsning :)