onsdag 29. oktober 2008

Vinter

Første dag med snø her på Ås :-) På vei til skolen i dag så jeg fire biler som hadde kjørt ut og flere som spann avgårde. Må innrømme at jeg smålo for meg selv; hysterisk morsomt å se andre kjøre ut! -så lenge det ikke er personskader. De med sommerdekk burde holdt seg hjemme i dag og heller ta beina fatt! Det er jo så mye mer trivelig ute nå når det er kvitt på marka. Bare innmari synd jeg har en fiskerapport som skal inn fredag, slik at min daglige utekvote reduseres de neste dagene (også min bruketidpåblogg kvoten må reduseres (ikke minst bruketidpåfacebook kvote!!)). All fokus på bruken av settefisk. Her er dagens bilde: (Ønsker meg forresten et bedre kamera slik at jeg kan legge ut bedre bilder på bloggen ;) Donasjoner mottas med takk :P)

Ingen kommentarer: