tirsdag 7. oktober 2008

En liten oppdatering..

Nå er 1.utkastet i kulturminnekurset snart levert (så fort faglærer får fikset e-post addressa si!). Da er det "bare" 1.utkast om settefisk som skal inn neste uke. Vet hva jeg skal jeg gjøre fremover med andre ord..

Høsten har kommet hit på Ås med stormskritt og det er litt frost hver morgen nå. Elgjakta er i gang her nå, så best å holde seg unna skogen en stund fremover. UMB og Ås er kjent for sitt UKA program på høsten. Det kommer en haug av band hit for å spille og det er gallaer og finstas. Jeg har som vanlig dårlig tid(!), men vurderer sterkt å dra på DDE konsert på lørdag. Må jo være litt sosial med Ås folk og ikke bare gamle Evenstad folk. Men gleder meg veldig til å reise opp i dal'n å se gamle kjente og ordentlig natur.

For oppdatering har Tormod-Trygve og jeg fått splitter ny ovn for noen uker tilbake og det ble feiret med en nystekt grandis:)Det er utrolig deilig med ovn!

Nå skal jeg snart på el-fiske! Trur det blir morro :) Ha en fin uke alle sammen!

Ingen kommentarer: