søndag 19. oktober 2008

Bodø & Lano

I morgen er den store dagen, og jeg har reisefeber og er veldig nervøs! Men gleder meg sinnsykt til å se Lano! Håper han er like fin i virkeligheten som på bildene. Men er veldig spent på personlighet og uttrykk! Jeg er ikke helt klar for å pakke enda! -Må først pakke ut fra turen i Østerdalen som var helt fantastisk. Det var godt å komme "hjem" igjen og se Glomma og kjente former i landskapet. Det var og meget hyggelig å se Tale og Berit igjen og alle de andre (selv om det ikke var så mange der).. Luke og jeg fikk gått tur med Tore og Sita opp til skytebanen i finværet.

Men tilbake til Lano.. Åh.. Spent! Og håper han blir en god brukshund til både jakt og trekk. Det tror jeg han blir med mye trening og hardt arbeid! Ikke sant? ;)

1 kommentar:

Ingerid sa...

Jaaaa! Han blir flott!