mandag 6. januar 2014

Med blanke ark og nye fargestifter

Julen er (heldigvis) over og jeg er godt i gang med et nytt år, nytt semester og ny giv! Nyttårshelga var jeg så heldig å kunne feire på fjellet. Ski- og sparkturer med både en og to og tre hunder. Luke og jeg storkoste oss! Det er dette vi er skapt til å gjøre. Trur du det finnes en lønna 100 % stilling hvor arbeidsoppgavene var å kjøre hund? :-)

Appropo jobb, som jeg nevnte er det nytt semester og studentene mine har kommet tilbake for å lære mer pedagogikk og naturfagsdidaktikk. Å undervise er nesten på lik linje med hundekjøring! Og det er vel lettere å få 100 % lønna stilling med å undervise!



1 kommentar:

Berit sa...

Jeg kan bekrefte at det lar seg gjøre å få 100% jobb med hunder. Det lar seg også gjøre å få betalt. Sånn cirka 200 kroner dagen... Ikke fett, men veldig morsomt ;o)
Du får nok heller satse på morsom og rimelig betalt jobb og en hobby som kaster heller lite av seg!
Ser forresten ut som Luker´n sliter med å komme seg fram på det bildet...