søndag 5. september 2010

Travle tider!

Med PPU, master'n, hunder, trening og noe sosialiteter har august vært travel og liten tid til bloggen. Jeg har fått jobb som svømmeinstruktør og er inne i en opplæringsperiode nå så mye av fritiden min har blitt tilbrakt i hallen. I tillegg har vi hatt en ekstra gjest i huset noen dager, nemlig Luna. Hun har blitt nevnt her noen ganger før og er en fantastisk fin og god hund. Litt trist å gi henne tilbake, men sånn er det. Håper vi får passe henne flere ganger :)

Luke sin atferdsendring har jeg kanskje funnet et svar på. Det endte med at vi måtte til dyrlegen for en det hadde kommet blod ut av endetarmen. Ikke bra, og jeg var redd det kunne være noe skikkelig alvorlig. Dyrlegen sjekket magen som viste seg å være helt fin, men det eneste unormale var konsistensen i analkjertlene når de ble tømt. Så de må jeg tømme en gang i uka en måned fremover. Dyrlegen trodde Luke kunne ha orm så vi fikk resept på Profender. Luke har fått tilbake matlysten og også humøret har vendt tilbake. Så nå får vi håpe at Luke og Lano kan være de snille gode brødrene de alltid har vært!


Lano, Luke og Luna som koser i høstsolen.

1 kommentar:

Berit sa...

Hei! Håper det går bra med Luke, og at dere nyter høsten- fulgejakta stata i dag... Kom dere ut, god helg!