lørdag 2. november 2013

Livet

I morgen, 3. november, blir jeg 28 år. Hva skal en si til det? Lever jeg det livet jeg så for meg som yngre? Lever jeg det livet jeg vil? Hva er drømmene mine videre?

På mange måter kan jeg svare ja til disse spørsmålene også føler jeg at jeg mangler noe på enkelte punkter. Men det kan vi jo spare til fremtiden ikke sant?

Det jeg er fornøyd med livet mitt er at jeg er på så mange fine turer - rundt omkring i hele landet, sammen med Lukern. Samtidig er det også det jeg savner - jeg vil være mer på tur - og ikke bare tur - jeg vil leve mer ute. Sove, spise, båle, gråte og le og alt som et liv innebærer.

Jeg vil utforske, se hvor den stien fører, følge den sommerfuglen, titte opp på stjernehimmelen, kjenne kuldedraget i pusten, se dyrespor, fiske og jakte, høre fuglelyder, plukke bær,....

Jeg håper mitt tjueniende år vil være mye på Lilleborg og kanskje kan min drøm om å leve ute  (ikke bare være ute) bli oppfyllt! :-)

Siden det ikke er så mange topper her på sørøstlandet så bygges det heller tårn som fungerer som utsiktspunkt. Her ved Kjerringhøgda (trur jeg det het).

1 kommentar:

Annette ;) sa...

Noe kan man gjøre noe med, å andre ting må man kanskje godta at de er som de er. Men å følge drømmen er alltid en god ting, så lenge den ikke overskygger livet og de gode tingene du har i det nå. Sett pris på de nydelige fargene, den rene luften og alle de fine opplevelsene :)