torsdag 30. mai 2013

Kanohund

Luke er fantastisk å ha med seg i kanoen. Sover eller speider - litt action når vi får fisk eller ser fugl men ellers veldig bra ;-) Fugla på bildet er to andunger, de var litt ustø i flyginga si som er artig å se på. Fangsten vår er avbilda under - vi fikk fisk på første og andre kast! Jeg skulle ha tatt bilde av fisken med en gang, ikke etter et natt i posen i vannet, men sånn er det når man er travelt opptatt av å kose seg på tur. Det som er fantastisk med å sove ute nå på denna tia er å høre på natteravnen, der dens lyd går igjenn med ekko i sørøstnorske åser. Ingen bilder av den, det er noe som må oppleves!



1 kommentar:

Berit sa...

Så herlig bilde av Luke!! Lurer på hvor det har blitt av kanoen vår, jeg..? Flaut, men jeg har ikke sett den på flere år- kanskje den ligger på en låve på Stai, håper det, ellers har jeg ingen idé om hvor jeg skal lete...