onsdag 24. september 2008

Hurumlandet

I dag har Eirik og jeg gått opp til Langvatnet. Været var helt nydelig, og varmt til å være 24. september (3 mnd igjen til julaften!). I tillegg har Embla og Luke vært med oss. Og en ting er sikkert; de koste seg veldig. Eirik var Embla-passer gjennom hele turen. Luke passet mest på seg selv, men alltid i nærheten. Hvis man ser nøye etter på bildet til venstre ser man en kvit klump langt der fremme på veien.. Da vi endelig kom frem måtte vi ta en hvil og slikke litt høstsol, mens hundene lekte. Embla syns det var utrolig artig å svømme, som jeg dessverre ikke har noen bilder av, men det var absolut dagens høydepunkt! Frem og tilbake, mens hun bet seg i leppa og plasket rundt.

Nå skal jeg gjøre meg klar til telt-tur i helgen. Da skal Luke for første gang prøve kløven sin på langtur. Det blir spennende å se hvordan han takler det, og jeg håper inderlig at han ikke ruller rundt alt for mange ganger. Og selvfølgelig krysser vi fingre for finvær =)




Ingen kommentarer: